Parklife

Tillbringade hela förra veckan i London utan dator och med en förkylning utan dess like. Därav ingen uppdatering på ett tag.
London var i alla fall grymt! Älskar den staden. Med Camden som solklar favorit, och Topshop på Oxford Street. Det måste seriöst vara den bästa butiken jag någonsin har satt min fot i. Köpte grymt sköna jeans som jag definitivt kommer köpa fler av. Finns i ca 15 olika färger, men jag var ju tråkig och köpte såklart ett par svarta. :S Kollade även priserna här mot Sverige, och det är faktiskt billigare att köpa jeansen här än i Sverige. Vilket är lite skumt med tanke på att det är samma kläd-kedja. Jaja, bättre för mig! :) Rekommenderar i alla fall den till alla klädgalningar där ute.
Får ta en tripp dit igen om en månad när jag åker ner och umgås med min pappa som kommer till London på besök. Ska bli kul att få umgås med han lite, det var ett tag sen nu..

Inte långt kvar tills jag kommer hem en sväng också, och jag längtar så sjukt mycket efter en gigantisk påse med lösviktsgodis!!! Måste nästa be pappa köpa med sig det till mig.

Sen så släppte Way Out West idag att Blur spelar på festivalen, och jag trodde jag skulle dö. Den festivalen har även The Black Keys så..... JAG SKA DIT!!!! Martina ska du med?? ;) Eller ja, alla andra som också vill dit kan väl höra av sig!



HAHAHAHAHA!! Jag spar alltid rubriken till sist och precis efter att jag skrev Parklife så började de spela den på radion!! Great! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0