Hiding beneath it all..

Va ett tag sen nu igen.. oväntat, nej.. Har haft snö som har kommit och gått hela veckan och imorse när jag vaknade var den typ borta. Men just nu befinner jag mig i Chipstead, Surrey. Vilket ligger precis utanför London och här är det -10 och 1dm snö. Så jag antar att jag får stå ut med den ett tag till. Barnen har motsvarigheten till sportlov nästa vecka så vi ska vara här tom nästa lördag och utforska London. Kommer bli kul om jag kan bli av med min feber och onda hals. Inte kul att bara ligga i sängen och inte orka göra något. Idag är första dagen som jag kände att jag längtade hem, och det är antagligen för att jag är sjuk, antar att man känner sig tryggare hemma i sin egen säng. Annars så funderar jag också på hur länge jag tänkte vara kvar. Jag har kontrakt till sista juli, men fick reda på igår att de vill att jag ska stanna så länge som möjligt. De behöver någon de närmsta 2åren och de vill ha mig kvar. Har inte en aning om hur jag ska tänka där. De har blivit som en andra familj till mig och det kommer garanterat bli konstigt den dagen jag åker hem. Men jag tror att jag fortfarande är inställd på att åka hem i juli. Nu är det dags att återvända till tvn. Six Nations idag igen, England-Italien. Go England!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0