I'm not okay

Hemma igen efter 4 underbara dagar i Dublin. Jag övervägde länge att sätta mig på nästa plan tillbaka direkt när jag hade landat på Arlanda. Fyfan för snö! Dublin var plusgrader och inte en endaste liten snöflinga syntes till. Det var soligt och det regnade inte så mycket som jag trodde att det skulle göra, och när det väl regnade så brydde jag mig inte ett skit eftersom att allt är bättre än snö. Vi var på konsert, som kan ha varit en av den bästa på länge. Det är inte varje dag man går på en konsert med 3 grymma band på samma kväll. Vi såg My Chemical Romance med Lostalone och The Blackouts som förband på O2 Arena. Riktigt jäkla grymt!

Här har jag filmat från konserten, jag är riktigt nöjd över att min kamera har så underbart bra ljud.
MCR såklart!


Kommentarer
Postat av: Martina

Visst är Dublin fint!;) Konserten var kalasfin och det var så roligt att du faktiskt kom hit!^^,

2011-02-19 @ 10:46:39
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0