I Wish I Had A Pizza And A Bottle Of Wine..

Idag (eller ja, igår om man ska vara noga med tiden) så var jag ute på den absolut bästa turen med min häst på flera år! Han skötte sig exemplariskt och det har nog aldrig hänt förut.. Perfekt underlag, perfekt väder, solnedgång, full galopp över åkrarna. Kunde inte ha blivit bättre! Grymt nöjd över det! =)

Skulle ha varit ut med Maria och käkat ikväll, men så blev det inte för jag hade tydligen andra planer som inte heller blev av. För jag fick en hög med pärmar och papper som jag var tvungen att gå igenom tills imorgon, då vi har årsmöte med klubben. Så det blev mitt lördags nöje! Men nu är det gjort och jag kommer tacka mig själv imorgon när jag slipper sitta med det in i sista minuten.

Dags att somna in till bra musik, som jag gör varje natt. Det är en grej jag har för mig, jag kan verkligen inte somna om jag inte lyssnar på musik.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är bara bra med mig, jag jobbar och pluggar för fullt och är allmänt nöjd med livet :) Hur är det sj då?

Ja jag vet det var sjukt längesedan vi sågs, jag kommer inte heller ihåg när det var sist :S

Jag ska till borlänge en sväng den 25:e feb så om du har tid vore det kul att ta en fika :)

2011-02-06 @ 10:52:22
URL: http://malinenglunds.blogg.se/
Postat av: madeleine

verkligen asbra skiva! lite irriterande att inte cdon har den! men just ja, det va så det va, kan ha glömt det :)

2011-02-06 @ 17:41:31
URL: http://madeleinne.blogg.se/
Postat av: Malin

Ok, fan vad kul! Vad är det för kurser du ska läsa då? :P

Då försöker vi passa in en fika, tyvärr kan jag bara den 25:e då jag kommer hem runt kl 22 den 24:e och åker hem igen den 26:e. Snabbvisit :P

2011-02-07 @ 10:44:09
URL: http://malinenglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0