Sweet Feeling

Jag tycker om när det bara "rullar på" hela tiden! Känns som att jag inte har så mycket att klaga på nu faktiskt, vilket känns otroligt skönt. Eller jo, jag måste få klaga på att min fika-partner in crime Martina har förflyttat sig till ett ganska så underbart land Irland.. Skitkul för henne, men tråkigt för mig! Någon som är fikasugen? Bara att höra av sig! =)

Min häst är för övrigt helt underbar han med just nu, allt funkar super! Det är tävling på söndag, vilket jag ser fram emot hur mycket som helst!! =)

På måndag börjar jag på Swedbank också, vilket ska bli väldigt spännande. Känns kul att få prova på något nytt!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Yes. Inge mera Wayne's:( Det är lite sorgligt!

Härligt att torkel är en duktig pojke!

Aooo, då var det ju idag du började?! Hur gick deet??:D

puss

2010-09-20 @ 22:59:00
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja vist är det tråkigt som fan för oss andra att den där Martina har flyttat... :P



Vad ska du göra på swedbank då? :)

2010-10-03 @ 10:32:44
URL: http://malinenglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0