Nezeril, Otrivin.. - you name it!

I'm miserable.. fy sjutton så förkyld jag är, idag har jag tappat rösten helt. Kommer inte ut ett ljud när jag försöker prata. Vilket inte är så hjälpsamt när man har två pojkar att hålla reda på.. :s Skulle dö för nässpray just nu. Måste försöka hitta det imorgon, antar att det måste finnas nånstans i London. Tar tacksamt emot vägbeskrivning om nån vet var det finns. Hoppas på att Boots har det, det skulle underlätta mitt liv väldigt mycket. Tycker det är helt jäkla underbart att Bon Iver vann en Grammy i natt, och det är ganska så roligt att ingen vet vem han är när man läser vad alla skriver på Twitter. Äntligen så var det inte en Pop/Rnb artist som vann.. Nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv igen (grymt bra på det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0