Things we said today

Sitter och mailar med ett par familjer i England. Det tar längre tid än man tror att skriva ett brev på engelska. Jag har inte något direkt problem med att skriva på engelska men man tänker ju efter lite extra medans man skriver. Sen inser man att det tog en bra stund bara att komma på vad man tycker om att göra på dagarna. Jag hoppas i alla fall att jag kan flytta snart, för nu vill jag verkligen åka iväg. 

Jag skulle ju boka biljetter till Paul McCartney också i fredags, men det var ju bara att glömma. Vet inte hur fort det gick att få det slutsålt, men jag fick i alla fall inga biljetter.. SUCK! 
Funderar på att försöka gå i England istället, såg att det fanns biljetter kvar där. Måste kollas upp lite mer!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0