Are you satisfied?

Tänk om fler dagar kunde vara som idag! Vet inte riktigt varför, men jag känner mig otroligt nöjd med den här dagen..

Jag känner mig lite stressade över all träning jag har framför mig med hästen, känns som att alla tävlingar kommer komma på löpande band ganska snart och det är i hög tid att få ordning på alla småsaker som man vill ska stämma. Det blir nog jättebra, men jag kan inte låta bli att tänka på det.. Ska bli skönt att få första tävlingen avklarad så man kan slappna av lite..

Nu sovdags!






And you hear, what you want to hear
And they take what they want to take
Don't be sad, won't ever happen like this anymore
So when's it coming? This life's new great movement that I can join
It won't end here, your faith has got to be greater than your fear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0