Just so you know..

Ibland så blir jag typ besatt av ett band.. Händer lite då och då, det innebär att jag lyssnar konstant på det bandet dygnet runt.. Sen går det över när jag hittar ett annat band som jag blir helt stormförtjust av, då övergår det tidigare bandet till att gillas på en "normal nivå". Så går det vidare hela tiden! Det behöver definitivt inte vara ett nytt band jag precis har upptäckt, utan oftast är det band som jag har lyssnat på i flera år som jag återupptäcker på något sätt, eller att de har sjäppt en ny skiva..

Det här bandet gillas skarpt för tillfället:


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha så chockad jag blev när det var mcr. eller ehmn, inte:D

2011-01-07 @ 15:23:31
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Martina

Jomenvisst, några timmar sen, men jag kom ju fram iaf! :) När kommer du över? puss

2011-01-08 @ 01:56:26
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0