Lördag

Jag berättade om mitt uppvaknande igår, men inte fortsättningen på den morgonen.. Jag åt nämligen frukost tillsammans med dem också, lite bisarrt..

Igår kväll såg jag "Behind the scenes" med Courtney Love på Mtv, det var 2 timmar om hennes liv. Ett helt fantastiskt program, väldigt intressant. Jag började nästan gråta när det handlade om Kurt Cobain, allt var väldigt känslosamt och jag är väldigt känslig för sorgliga händelser.. Så tragiskt när såna genier försvinner.

Idag fastnade jag framför tvn igen, och håll i er nu och förbered er för en chock.. Det var höjdhopp med cross som fick mig att fastna i soffan.. sjukt va?? Men det var fan så mycket mer spännande än friidrott. Det är tydligen X-Games i LA och då är det olika tävlingar inom cross, skateboard, bmx och säkert något mer... Grymt spännande.. Jag tror jag har hittat ett nytt intresse, jag har ju bojkottat hela friidrotts-EM!
Ett plus är ju att det är bara vältränade killar som tävlar.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0