Rock Am Ring 2010

Ibland så gör man saker man ångrar.. eller ja, jag ångrar det inte men det är så komplicerat att det vore bättre att det inte hänt.. så var det med den saken..

Jag har varit hemma idag med, och då passade min nya favoritkanal Mtv NHD att visa en konsert med The Hives från Rock Am Ring i år. Underbart! =) Riktigt bra, det tackar vi för! Sen så såg jag även en konsert med Editors även det från Rock Am Ring, och igår såg jag en konsert med One Republic även den från Rock Am Ring.. Som sagt jag gillar den kanalen.. Typ bara livekonserter!!
Så nu väntar jag bara på att få se konserten med Kasabian, den var säkert grym.. I alla fall det jag sett på youtube, här är Underdog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0