Soul Meets Body

En vecka tills jag möter upp med pappa i London. Ska bli kul att träffa han och få en liten paus från pojkarna som har bestämt sig för att göra mitt liv extra jobbigt den senaste tiden..
Sen om tre veckor åker jag hem till Sverige, får träffa gänget i Hede några dagar innan jag drar vidare mot Sälen. Jag funderar mer och mer på om jag ska försöka ta mig hem tidigare än slutet av Juli. Känns som att jag inte har så mycket mer att ge här faktiskt.. Det har varit superkul att göra något annat och få uppleva allt jag har varit med om så här långt, och alla prövningar jag har haft. Shit vad mycket saker jag har gjort som jag aldrig skulle ta tag i att göra hemma i Sverige, men nu har jag varit tvungen och jag är väldigt nöjd med resultatet. Så jag ska lova mig själv att fortsätta med det även när jag kommer hem.
Det enda problemet med att åka hem kommer ju bli att hitta ett jobb. Någon som har ett till övers eller vet något?
Det är väl det som håller mig kvar här just nu, jag får betalt för att vara här och lära mig massa nya saker och utforska England. Vilket är väldigt bra, men som sagt jag tror jag ska försöka lösa det där med sommarjobb och försöka ta mig hemåt i slutet av maj eller början av juni.



I want to live where soul meets body,
And let the sun wrap its arms around me,
And bathe my skin in water cool and cleansing,
And feel, feel what it's like to be new,
'Cause in my head there's a Greyhound station,
Where I send my thoughts to far-off destinations.
So they may have a chance of finding a place where,
They're far more suited than here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0