Update!

Ja, jag är helt värdelös på att uppdatera den här bloggen. Jag finner ingen inspiration alls till att skriva något.
Men jag ska försöka (som jag har sagt så många gånger)..

Livet rullar på här i Uk-land och jag trivs väldigt bra. Lyckades shoppa nya skidkläder igår vilket jag är väldigt nöjd med. Jag kommer se ut som om jag tillhör svenska landslaget eller nåt. VÄLDIGT gul och blå!
Men grymt coola!
Gårdagens höjdpunkt var att jag kom fram till att i stället för att köpa Quicksilver kläder från Dam så köper jag från "Boys 16 years", vilket är minst halva priset pluss att de sitter perfekt! ;)

Kommer till Sverige nästa gång v.15 men då åker jag till Sälen och åker skidor. :)
Så om någon känner för att åka till Sälen en sväng då så är det helt okej.

Även om jag inte kommer uppdatera med text här så kommer jag definitivt uppdatera med musik, gosh det är så mycket bra musik i detta land! Shoppade 6st Cd-skivor också när jag ändå var på shopping humör. Jag kommer ha en resväska full med Cd-skivor när jag kommer hem för alla skivor kostar runt 50kr. Himmelriket för en skivnörd som mig.


Nu är det dags för mitt House maraton igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0