Whishes

Har pratat med en jättetrevlig mamma från England idag. Förhoppningsvis så flyttar jag i mitten av November.
Det skulle vara så skönt om det blev så. Får reda på det i slutet av veckan. Hoppas!!!! :)

I övrigt så försöker jag än en gång att inte äta godis/fikabröd/chips osv.. Det har gått 3 dagar och jag håller på och dör av mitt socker beroende.. Helt sjukt!
Sist jag gjorde det här så gick det skitbra, efter 2 veckor utan godis så ville jag inte ens ha det när folk bjöd på det. Sen var jag dum nog att ta några godisbitar för jag tänkte "det är lugnt jag har varit utan så länge nu så jag klarar det". ehm.. Det gick åt skogen..

Så nu ska jag ge fan i det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0