Take my photo off the wall

Alltså.. Jag har haft med mig min kamera varenda dag när jag går utanför dörren. För jag tänker att "idag ska jag ta kort på något roligt/intressant eller bara nåt som har med min vardag att göra". MEN jag har inte tagit ett endaste jäkla kort på de två veckorna som jag har haft kameran med mig.. Hur är det möjligt?? När jag inte har kameran med mig så tänker jag alltid "varför hade jag inte kameran med mig?". Så värdelöst!!
Jag ska göra ett nytt försök den här veckan så får vi väl se om jag lyckas ta något kort eller inte.

Idag önskar jag att jag hade varit i London just i detta nu!
 


Kommentarer
Postat av: Martina

Jaaa ta lite fina kort på våren nu:D

2011-03-30 @ 11:17:18
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Nilsolivia

I love guest books, keep up the good work!

2011-07-12 @ 10:18:13
URL: http://nilsolivia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0