Na Na Na

Änligen hemma, jag har ingen tid över alls känns det som.. Dagarna går alldeles för fort nu för tiden..
Dagarna består av Swedbank-Hem-Stallet-Hem och då är det sovdags för längesen, men det är skoj och jag tycker om att ha mycket att göra hela tiden! =) Men som sagt om ni vill se mig någon gång så är det tidsbokning som gäller.. ;)

Nu är det återigen dags för stallet, hoppträning för Maria Grane står på schemat!! Hoppas på en lyckad träning eftersom det är tävling i helgen igen.. Det är Falun på lördag som gäller...


Grymt bra låt!
MCR nya singel från nya albumet som kommer i november..


Kommentarer
Postat av: Martina

MCR<3

Men du, jag antar att det går bra på jobbet då?!:) Mamma har fått med sig dina skor hem nu iaf, så de finns åtminstone i Dalarna;)

Jag hoppas du mår som en prinsessa!

Puss

2010-09-26 @ 20:33:37
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0