Back in business!

Ja, nu börjar vi om från början! Jag har inte uppdaterat något på den gamla bloggen på länge för att jag inte riktigt ville fortsätta på den. Men nu gör vi ett nytt försök! Jag lovar att göra mitt bästa vad gäller uppdateringen! Ska göra om designen också, nu kopierade jag bara över den jag hade så länge tills jag vet hur jag vill ha den!

Var till Sthlm förra helgen och då var vi bland annat och såg Mando på Grönan! Riktigt bra konsert, önskade att den hade varit lite längre. De spelade max 1h, vilket inte är så länge..
Här är i alla fall lite bilder från det! =)



 


Här är en video från spelningen! Det är Song For Aberdeen med texten från Memphis Tennessee (Chuck Berry).. Riktigt bra!

 


Dagen efter var det dags att åka hem igen, men jag hann med att se pappa tävla först! Jäklar var fort det går alltså, livsfarligt!



Kommentarer
Postat av: Barn till gubben

Orka vaxa benen :O

2010-06-11 @ 17:50:56
Postat av: Martina

Se du hittade ju på ett bra namn. säg till när du kommit på design då;)

2010-06-12 @ 16:19:35
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0