Filmtips

Igår såg jag filmen Lord Of War (jag vet, jag är lite efter) och jag måste säga att den var riktigt bra. Man kan ju säga att man tänkte till lite efter att man hade sett den.. Så alla ni som inte har sett den, se den!!
Den handlar om vapensmuggling, och de ledande länderna som smugglar är även samma länder som har ordinarie platser i FN. Filmen är baserad på verkligeheten.. Helt sjukt!! 
Sen kan man väl säga att sitta och stirra på Jared Leto i 2 timmar inte är helt fel de heller..  


                                                                                   Dagens låt!


Kommentarer
Postat av: Martina

Då skriver jag upp den på min att-se lista.

Synd att sthlm blev lite katastrof, men senare kanske:)

PUSS på dig sötnos

2010-07-17 @ 09:57:49
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha no shit honey!

Jag åker till Ängelholm på torsdag och stannar en vecka. Och sen är det typ augusti. tihii

puss

2010-07-19 @ 19:58:27
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0